Obchodní podmínky

Podmínky služby

 

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY cembala.cz

Kdo jsme, co děláme a k čemu slouží tyto podmínky?

Právě čtete všeobecné obchodní podmínky e-shopu cembalo.cz („Podmínky“). Projekt je veden aktuálně na OSVČ - Tomáš Smyčka, adresa je Kulhánkova 854 Kladno-Kročehlavy, identifikační číslo 06599982, a provozuje web a e-shop projektu („Web“), který umožňuje jejím uživatelům, tedy vám, nákup cembal či různých doplňků (společně jako „Zboží“) a dále služeb v podobě ladění, servisu atd. („Služby“). Kompletní přehled Služeb včetně detailního popisu najdete brzy zde. Ve zkratce u nás najdete všechno, co se točí okolo cembal a jiných klávesových nástrojů. Pro zjednodušení v Podmínkách společně pro Zboží a Služby používáme termín produkty s velkým „P“ („Produkty“).

A abyste se v Podmínkách lépe orientovali, zkratky s velkým prvním písmenem používáme napříč celým dokumentem.

Na úvod shrnujeme v pár bodech to nejdůležitější, přesto ale doporučujeme, abyste si Podmínky přečetli celé:

  • Naši zákazníci jsou u nás na prvním místě, a proto se vždy snažíme dosáhnout řešení, se kterým na konci dne budete spokojeni vy i my.
  • Smlouvu spolu uzavíráme prostřednictvím Webu, a to tak, že vložíte Produkt do košíku, vyplníte požadované údaje a odešlete objednávku kliknutím na tlačítko „zaplatit“ tímto okamžikem s námi uzavíráte Smlouvu.
  • Pokud náhodou objednáte něco omylem (např. více kusů Zboží, než jste plánovali), až do expedice objednávky vám rádi vyhovíme a bezplatně objednávku upravíme nebo zrušíme. Jen nám prosím co nejdříve dejte vědět a společně se pokusíme najít řešení, které bude vyhovovat nám oběma, pokud již objednávka nebyla vyřízená.
  • U Zboží s návodem k použití si jej prosím pečlivě přečtěte.
  • Děláme všechno proto, aby reklamace byla vyřízená spravedlivě a co nejrychleji. Kompletní informace k reklamacím najdete v článku 11 a dále.
  • Vaše osobní údaje bedlivě střežíme. O tom, jak vaše osobní údaje zpracováváme, se můžete dočíst tady.
  • Rádi vám s čímkoliv pomůžeme. Proto pokud máte jakoukoliv otázku či problém, určitě nám napište na tsmycka@seznam.cz nebo nám zavolejte na +420 606553984. 

Podmínky mají tyto části:

  • Kdo jsme, co děláme a k čemu slouží tyto podmínky?
  • Trošku té právničiny na úvod
  • Jak objednat Produkty?
  • Jak nám můžete za Produkty zaplatit?
  • Dodání Produktů
  • Odstoupení od Smlouvy
  • Kdy můžeme Služby změnit?
  • Jak je to s reklamacemi Zboží? Jak postupovat při reklamaci Zboží? Jak a kdy reklamaci Zboží vyřídíme?
  • Jak je to s reklamacemi Služeb? Jak postupovat při reklamaci Služeb? Jak a kdy reklamaci Služeb vyřídíme?
  • Jak vyřešit spor mimosoudně?
  • Co říci na závěr?

1. Trošku té právničiny na úvod

1.1. Podmínky a Smlouva. Tyto Podmínky upravují naše vzájemná práva a povinnosti vzniklá v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy či smlouvy o poskytování služeb („Smlouva“) mezi námi jako provozovatelem Webu a vámi, jakožto kupujícím či objednatelem – spotřebitelem, tedy člověkem, který uzavírá Smlouvu mimo rámec své podnikatelské nebo obdobné činnosti („Kupující“ nebo „vy“). Tyto Podmínky jsou nedílnou součástí Smlouvy.

1.2. Jak s námi komunikovat. Pokud se nedohodneme jinak, můžete pro komunikaci s námi kdykoliv použít tyto údaje:

kontaktní adresa: Kulhánkova 854 Kladno-Kročehlavy 27201

e-mail: tsmycka@seznam.cz

tel.: +420 606 553 984

2. Jak objednat Produkty?

2.1. Prezentace Produktů. V prvé řadě prosím vezměte na vědomí, že veškerá prezentace Produktů na Webu je informativního charakteru a nejsme povinni ohledně takových Produktů uzavřít Smlouvu.

2.2. Cena Produktu. U každého Produktu najdete jeho kompletní cenu (nejsme plátci DPH), vč. všech dalších poplatků („Cena“). Na konci objednávkového procesu najdete konečnou Cenu, vč. poštovného i balného. Ceny jsou platné v den Objednávky.

2.3. Způsoby objednání. Objednávku Produktů („Objednávka“) můžete provést následovně:

a) vyplněním objednávkového formuláře;

b) telefonicky.

2.4. Objednávka na Webu. Produkty si můžete objednat prostřednictvím Webu, kde najdete především informace o daném Produktu, o jeho kompletní Ceně, způsobu úhrady Ceny a konkrétních storno podmínkách, pokud se uplatňují a nejsou součástí Podmínek. Na základě těchto informací si vytvoříte Objednávku.

2.5. Kontrola Objednávky. Před závazným odesláním Objednávky můžete libovolně měnit jakékoliv údaje. Prosím, důkladně je kontrolujte, protože je považujeme za správné a pravdivé. Poté Objednávku dokončíte kliknutím na tlačítko „Zaplatit“. Je nezbytné, abyste před odesláním Objednávky vyplnili všechny svoje údaje a potvrdili, že jste se seznámili s těmito Podmínkami a souhlasíte s nimi.

2.6. Vaše údaje. V Objednávce jste povinni uvádět pravdivé, aktuální a úplné informace. V případě, že uvedete nepravdivé, neaktuální či neúplné informace, neodpovídáme za případnou újmu tím způsobenou.

2.7. Uzavření Smlouvy. Odesláním Objednávky s námi uzavíráte Smlouvu, na základě které se zavazujete za Produkt zaplatit. Uzavřením Smlouvy se my i vy zavazujeme řídit těmito Podmínkami. Jakmile obdržíme Objednávku, potvrdíme vám její přijetí e-mailem. Společně s potvrzením Objednávky vám zašleme také tyto Podmínky v PDF. V případě, že si v rámci Objednávky zvolíte platbu bankovním převodem, je mezi námi Smlouva uzavřena potvrzením, které vám pošleme e-mailem spolu s instrukcemi k platbě. I s tímto potvrzením vám zašleme Podmínky v PDF.

2.8. Telefonická Objednávka. Pokud si objednáte Produkty telefonicky, zašleme vám na e-mail naši nabídku společně s těmito Podmínkami. Smlouva mezi námi v takovém případě bude uzavřena okamžikem, kdy obdržíme e-mailem váš písemný souhlas s takovou nabídkou.

2.9. Komunikační prostředky. Při uzavírání Smlouvy souhlasíte s použitím komunikačních prostředků na dálku. Musíme vás poučit o tom, že náklady vzniklé při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením Smlouvy (zejména internetové připojení či náklady na telefonní hovory) si hradíte sami, přičemž se tyto náklady nijak neliší od standardní sazby.

2.10. Zjevná technická chyba. Pro případ, že by došlo ke zjevné technické chybě na naší straně při uvedení Ceny Produktů na Webu nebo v průběhu Objednávky, nejsme povinni vám za tuto zcela zjevně chybnou Cenu Produkty dodat. O chybě vás bez zbytečného odkladu samozřejmě informujeme a zašleme vám e-mailem změněnou nabídku. Ta se považuje za nový návrh Smlouvy. Smlouva je pak v takovém případě uzavřena až vaším potvrzením, že s novou Cenou souhlasíte.

2.11. Dodatečné potvrzení. Vyhrazujeme právo vás kontaktovat s žádostí o dodatečné potvrzení Objednávky, pokud bude charakter Objednávky neobvyklý (například vysoké množství či vysoká Cena). Smlouva je mezi námi uzavřena až momentem, kdy obdržíme toto potvrzení.

3. Jak nám můžete za Produkty zaplatit?

3.1. Způsoby platby. Za Produkty nám můžete zaplatit následujícími způsoby:

a) platební kartou online;

b) bezhotovostně převodem na účet;

c) prostřednictvím online platby přes Paypal

d) hotově při osobním vyzvednutí

3.2. Bankovní převod. V případě, že zvolíte platbu bankovním převodem, jste povinni uhradit kupní cenu nejpozději do 3 pracovních dnů od uzavření Smlouvy společně s uvedením symbolu platby. Cena se považuje za uhrazenou dnem připsání částky na bankovní účet Společnosti.

3.3. Akční nabídky. Pokud na Webu probíhá jakákoliv akční nabídka, pak platí do vyprodání zásob nebo po dobu určenou námi. Pokud není stanoveno jinak, případné slevy nelze vzájemně nijak kombinovat.

3.4. Faktura. Po uhrazení Ceny vám vystavíme daňový doklad – fakturu, kterou vám zašleme elektronicky e-mailem.

3.5. Úroky. Věříme, že se tak nikdy nestane, ale kdyby ano, tak v případě prodlení s úhradou Ceny po vás můžeme požadovat zaplacení úroků z prodlení.

4. Dodání Produktů

Jak je to s dodáním Zboží?

4.1. Do 30 dnů. Většinu Zboží máme skladem a odesíláme jej hned, co je to možné. Pokud se nedohodneme jinak, Zboží vám dodáme nejpozději do 30 dnů od uzavření Smlouvy. V opačném případě máte právo odstoupit od Smlouvy a my vám následně vrátíme Cenu včetně zaplacených nákladů na dopravu (pokud jste je platili).

4.2. Přepravní služby. Objednané Zboží vám posíláme prostřednictvím přepravních služeb, které najdete zde a vyberete si je v průběhu Objednávky (poštovné a balné účtujeme dle aktuálního ceníku, který se vám vždy zobrazí na Webu v rámci objednávkového procesu).

4.3. Povinnost Zboží převzít. Zboží vám dodáme na místo určené v Objednávce a vy jste pak povinni jej převzít. V případě, že jej nepřevezmete, budeme to považovat za odstoupení od Smlouvy a budeme od vás požadovat náhradu nákladů s tím spojených. Stejně tak jste povinni uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním Zboží, pokud je to nutné.

4.4. Kontrola zásilky. Při převzetí Zboží doporučujeme zkontrolovat neporušenost obalu zásilky a v případě jakýchkoliv závad toto ihned oznámit dopravci. Pokud je obal porušen, nemusíte zásilku od přepravce převzít. 

4.5. Odpovědnost při převzetí. Vlastnické právo ke Zboží nabýváte zaplacením kompletní Ceny (včetně nákladů na dodání), nejdříve však převzetím Zboží dle Smlouvy. Odpovědnost za náhodnou zkázu, poškození či ztrátu Zboží na vás přechází okamžikem převzetí Zboží anebo okamžikem, kdy jste byli povinni Zboží převzít, ale v rozporu se Smlouvou jste tak neučinili.

4.7. Souhlas s dřívějším poskytnutím Služby. Udělujete předchozí výslovný souhlas s poskytováním Služeb před uplynutím lhůty pro odstoupení od Smlouvy. Berete na vědomí, že v takovém případě tedy nemůžete odstoupit od poskytování Služby, jestliže byla plněna s vaším předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení.

5. Odstoupení od Smlouvy

Jak je to s odstoupením od Smlouvy v případě Zboží?

5.1. Do 14 dnů. Jakožto spotřebitel máte možnost odstoupit od Smlouvy do 14 dnů od převzetí Zboží při uzavření Smlouvy na internetu nebo prostřednictvím jiného komunikačního prostředku na dálku, a to i bez udání důvodu. Pokud vám Zboží pošleme v několika zásilkách, lhůta se počítá až od převzetí poslední zásilky.

5.2. Jakýmkoliv jednoznačným prohlášením. Odstoupit od Smlouvy můžete jakýmkoliv jednoznačným prohlášením vůči nám (např. e-mailem). Pro odstoupení od Smlouvy můžete také využít vzorový formulář, který najdete v příloze těchto Podmínek

5.3. Vrácení Zboží a Ceny. V případě odstoupení od Smlouvy se Smlouva od počátku ruší. To znamená, že vy nám vrátíte Zboží a my vám vrátíme zaplacenou Cenu včetně nejnižšího poštovného, které nabízíme. Zboží nám musíte odeslat do 14 dnů od odstoupení od Smlouvy. Náklady na zaslání Zboží zpět k nám hradíte vy, a to i v tom případě, nemůže-li být Zboží pro svou povahu vráceno obvyklou poštovní cestou. My vám do 14 dnů od okamžiku, kdy jste od Smlouvy odstoupili, vrátíme Cenu stejným způsobem, jakým jsme ji od vás původně přijali. Můžeme se ale dohodnout i na jiném způsobu vrácení Ceny, například formou našich kreditů (s tím však vždy musíte souhlasit). Vrácení Ceny ale můžeme pozdržet až do chvíle, než nám dojde vrácené Zboží zpět anebo do doby, než nám prokážete, že jste Zboží odeslali (třeba potvrzením od dopravce).

5.4. Vyzkoušení Zboží. Zboží si můžete vyzkoušet, ale pouze tak, abyste se seznámili s jeho povahou, vlastnostmi a funkčností. Zkrátka tak, jako byste si ho prohlíželi v kamenném obchodě. Pokud Zboží budete zkoušet nebo využívat více a nakládáním s ním nějak snížíte jeho hodnotu, můžeme vám vrátit částku poníženou o to, abychom Zboží uvedli do původního stavu tak, abychom ho mohli dále prodávat.

5.5. Kam zaslat. Zboží, včetně všech případných dárků, zašlete či přineste osobně na adresu: Kulhánkova 854 Kladno-Kročehlavy 27201. Zásilky nám, prosím, neposílejte na dobírku, nebudeme na ně brát zřetel.

5.6. Vrácení dárků. Pokud jsme vám spolu se Zbožím poslali nějaké bezplatné plnění (dárek), jste povinni v případě odstoupení od Smlouvy vrátit i toto bezplatné plnění.

5.7. Odstoupení z naší strany. Od Smlouvy můžeme v případě Zboží odstoupit také my, a to z důvodu vyprodání zásob, nedostupnosti Zboží, pokud výrobce, dovozce či dodavatel Zboží přerušil výrobu či dovoz takového Zboží, pokud porušíte Podmínky či Smlouvu (např. nepřevezmete zboží či nezaplatíte Cenu), popřípadě z důvodu zásahu vyšší moci. I v takovém případě se Smlouva od počátku ruší. O odstoupení od Smlouvy vás bezodkladně informujeme e-mailem a ve lhůtě 14 dnů vám vrátíme Cenu včetně nákladů na dodání, které jsme od vás na základě Smlouvy přijali. Opět se ale můžeme dohodnout i na jiném způsobu vrácení Ceny, například formou našich kreditů (samozřejmě opět pouze s vaším souhlasem).

Jak je to s odstoupením od Smlouvy v případě Služeb?

5.8. Do 14 dnů. Jak píšeme výše, spotřebitelé obecně mají možnost odstoupit od Smlouvy do 14 dnů od jejího uzavření na internetu nebo prostřednictvím jiného komunikačního prostředku na dálku, a to i bez udání důvodu.

5.9. Jakýmkoliv jednoznačným prohlášením. Jako spotřebitelé můžete odstoupit od Smlouvy jakýmkoliv jednoznačným prohlášením vůči nám (např. e-mailem). Pro odstoupení od Smlouvy můžete také využít vzorový formulář, který najdete v příloze těchto Podmínek.

5.10. Zrušení Služby a vrácení Ceny. V případě odstoupení od Smlouvy se Smlouva od počátku ruší. To znamená, že pokud u dané Služby je možné odstoupit od Smlouvy, zrušíme Službu a vrátíme vám zaplacenou Cenu do 14 dnů od okamžiku, kdy jste od Smlouvy odstoupili, a to stejným způsobem, jakým jsme ji od vás původně přijali. Můžeme se ale dohodnout i na jiném způsobu vrácení Ceny, například formou našich kreditů.

5.11. Vrácení dárků. Pokud jsme vám spolu se Službou dodali nějaké bezplatné plnění (dárek), jste povinni v případě odstoupení od Smlouvy vrátit i toto bezplatné plnění.

5.12. Odstoupení z naší strany. Často se to sice nestává, ale odstoupit od Smlouvy v případě Služeb můžeme také my, a to z důvodů organizačních. I v takovém případě se Smlouva od počátku ruší. V takovém případě vás o odstoupení bezodkladně informujeme e-mailem a ve lhůtě 14 dnů vám vrátíme Cenu, kterou jsme od vás na základě Smlouvy přijali. Opět se ale můžeme dohodnout i na jiném způsobu vrácení Ceny, například formou našich kreditů (samozřejmě opět pouze s vaším souhlasem).

 

6. Kdy můžeme Služby změnit?

6.1. Výjimečně. Nestává se to u nás často, ale pro jistotu si vyhrazujeme právo provést změny Služeb či jejich zrušení – především změnu termínu – a to v případě neočekávaných okolností, které nám brání v poskytnutí Služeb podle sjednaných podmínek či informací na Webu. O jakékoliv takové změně vás budeme neprodleně informovat e-mailem či telefonicky a společně se domluvíme na náhradním termínu či jiném řešení takové situace. Pokud se nám s vámi nepodaří spojit anebo neodpovíte na naši zprávu ani do 5 dnů a půjde-li o zásadní změnu termínu, budeme to považovat za odstoupení od Smlouvy, ledaže byste se později ozvali, že máte o změněný termín zájem.

6.2. Vyšší moc. Zvlášť upozorňujeme také na vyšší moc nebo události, které nelze předvídat (například pandemie, výpadky subdodavatelů, provozní poruchy), kdy neneseme odpovědnost za škodu způsobenou v důsledku nebo v souvislosti s případy vyšší moci, a pokud stav vyšší moci trvá po dobu delší než 10 dnů, máme právo od Smlouvy odstoupit. Při odstoupení od Smlouvy v případě Služeb platí postup a podmínky popsané dále.

7. Jak je to s reklamacemi Zboží?

7.1. Za co odpovídáme. Odpovídáme vám za to, že Zboží při převzetí nemá vady. Zejména tedy odpovídáme za to, že:

a) odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem.

b) je vhodné k účelu, pro který je požadujete a s nímž jsme souhlasili.

c) je dodáno s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití, včetně návodu k použití nebo instalaci, pokud je potřeba.

Dále odpovídáme za to, že vedle ujednaných vlastností Zboží:

a) je vhodné k účelu, k němuž se obvykle používá, i s ohledem na práva třetích osob, právní předpisy, technické normy nebo kodexy daného odvětví, není-li technických norem;

b) množství, jakostí a dalšími vlastnostmi, včetně životnosti, funkčnosti, kompatibility a bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem, které můžete rozumně očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení učiněná námi nebo jinou osobou v témže smluvním řetězci, zejména reklamou nebo označením;

c) je dodáno s příslušenstvím, včetně obalu, návodu k montáži a jiných pokynů k použití, které můžete rozumně očekávat;

d) odpovídá jakostí nebo provedením vzorku nebo předloze, které jsme vám poskytli před uzavřením Smlouvy.

7.2. Kdy neodpovídáme. Za poslední uvedené čtyři body (písm. a) – d)) neodpovídáme v případě, že jsme vás před uzavřením Smlouvy zvlášť upozornili, že se některá vlastnost Zboží liší a vy jste s tím při uzavírání Smlouvy výslovně souhlasili.

7.3. K hudebním nástrojům přistupujte s rozumem a péčí. Berte prosím na vědomí, že naším hlavním Zbožím jsou hudební nástroje, tedy Zboží, u kterého jste povinni zohlednit způsob využití. Některé povrchy mohou být citlivé na světlo, proto umístění trvalého zdroje světla v jejich blízkosti může mít negativní vliv na jejich životnost či vzhled. Stejně tak mohou být citlivé i na vlhkost či další náležitosti, o kterých vás vždy informujeme prostřednictvím návodu či jiného instruktážního dokumentu, který vám spolu se Zbožím dodáme. Je to hlavně proto, že zkrátka nedokážeme ovlivnit, zda např. neumístíte nástroj do nevhodných podmínek, (nevhodná vlhkost, teplota, zdroj napadení dřeva škůdci). Výslovně potom upozorňujeme, že neodpovídáme za poškození nástrojů, které se projeví déle, než 3 dny po jejich doručení. V takovém případě je totiž nanejvýš pravděpodobné, že k poškození došlo v důsledku vaší špatné péče.

7. 4. Do dvou let. Svá práva z vadného plnění můžete uplatnit do dvou let (2) od převzetí Zboží. Pokud se vada projeví v průběhu jednoho roku (1) od převzetí, má se za to, že bylo Zboží vadné již při převzetí, ledaže to povaha věci nebo vady vylučuje. Tato doba neběží po dobu, po kterou nemůžete Zboží užívat, v případě, že jste vadu vytkli oprávněně.

7.5. Když vadu způsobíte sami. Práva z vadného plnění nemáte v případě, že jste vadu sami způsobili. Vadou Zboží není běžné opotřebení z obvyklého používání.

8. Jak postupovat při reklamaci zboží 

8.1. Kde reklamovat. Reklamaci můžete uplatnit např. e-mailem na tsmycka@seznam.cz nebo dopisem na adresu Kulhánková 854 Kladno-Kročehlavy 27201.

8.2. Co uvést. Při uplatnění reklamace, prosíme, uveďte:

a) vaše kontaktní údaje;

b) popis vady Zboží;

c) vámi požadovaný způsob vyřízení reklamace;

d) prokázání nákupu Zboží (nejlépe přiložením faktury).

8.3. Odstranění vady. Pokud má Zboží vadu, můžete požadovat její odstranění. Podle své volby můžete požadovat:

a) dodání nového Zboží bez vady; nebo

b) opravu Zboží, ledaže by byl vámi zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo ve srovnání s druhým nepřiměřeně nákladný. V takovém případě můžeme vadu odmítnout odstranit, a to zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by Zboží mělo bez vady.

8.4. Sleva či odstoupení. V těchto případech můžete požadovat přiměřenou slevu anebo odstoupit od Smlouvy:

a) pokud jsme odmítli vadu odstranit nebo jsme ji neodstranili v přiměřené době po jejím vytknutí tak, abychom vám tím nezpůsobili značné obtíže;

b) když se vada objeví opakovaně;

c) pokud je vada podstatným porušením Smlouvy;

d) když je z okolností či našeho prohlášení zjevné, že vadu neodstraníme v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro vás.

8.5. Nevýznamná vada. Odstoupit od Smlouvy nemůžete, pokud není vada významná.

8.6. Kdy můžete platbu Ceny pozdržet. Dokud nesplníme svou povinnost z vadného plnění, nemusíte nám platit dosud neuhrazenou Cenu či její část.

Jak a kdy reklamaci Zboží vyřídíme?

8.7. Elektronické potvrzení přijetí. Při uplatnění reklamace vám vydáme elektronické potvrzení, ve kterém uvedeme datum, kdy jste reklamaci uplatnili, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace požadujete a vaše kontaktní údaje, abychom vám mohli dát vědět o jejím vyřízení.

8.8. Vyřízení do 30 dnů. Reklamaci (včetně odstranění vady Zboží) vyřídíme bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se s Vámi nedohodneme na lhůtě delší. O vyřízení reklamace vás budeme informovat. Kdybychom lhůtu nedodrželi, můžete odstoupit od Smlouvy anebo požadovat přiměřenou slevu z Ceny.

8.9. Elektronické potvrzení vyřízení. Po vyřízení reklamace vám vydáme elektronické potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy, a době jejího trvání, případně písemné potvrzení o zamítnutí reklamace.

8.10. Náhrada nákladů. Jako spotřebitel máte právo na náhradu účelně vynaložených nákladů reklamace, kdy tyto náklady jsou chápány jako nejnižší možné. O jejich proplacení musíte požádat nejpozději do jednoho měsíce od konce lhůty pro vytknutí vady, jinak vám je nemusíme přiznat.

8.11. Vždy prostudujte návod. Nezapomeňte, že před prvním použitím Zboží jste povinni prostudovat návod k použití či jiné doprovodné informace, které vám zpravidla zašleme spolu se Zbožím a následně se informacemi z nich musíte řídit. Pokud to totiž neuděláte, vystavujete se nebezpečí, že nesprávným užíváním Zboží poškodíte a nebudete moci vzniklou vadu uplatnit v rámci svého práva plynoucího z odpovědnosti za vadu.

9. Jak je to s reklamacemi Služeb?

9.1. Podstatné i nepodstatné vady. Odpovídáme za podstatné i nepodstatné vady Služeb, kdy od toho, o jakou vadu se jedná, se odvíjí i vaše práva.

9.2. Kdy je vada podstatná. Podstatná vada je taková vada, kvůli které není možné Službu využít anebo taková vada, o které kdybyste předem věděli, nikdy byste si Službu nekoupili.

9.3. Kdy je vada nepodstatná. Nepodstatná vada je taková, se kterou je sice možné Služby využít, ale nejsou ve sjednané kvalitě.

9.4. Do 6 měsíců. Reklamaci můžete uplatnit do 6 měsíců od převzetí plnění a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení Smlouvy

a) bezplatnou úpravu Služby;

b) odstranění vady poskytnutím Služby bez vady nebo dodáním chybějící části Služby;

c) přiměřenou slevu z Ceny; nebo

d) vrácení Ceny na základě odstoupení od Smlouvy.

9.5. Odstranění vady a sleva. U vady, která znamená podstatné porušení Smlouvy, máte nárok na:

a) odstranění vady; nebo

b) přiměřenou slevu z Ceny.

9.6. Vrácení Ceny. Není-li úprava Služby nebo výměna Služby za jinou možná, na základě odstoupení od Smlouvy můžete požadovat vrácení celé Ceny.

Jak postupovat při reklamaci Služeb?

9.7. Kde reklamovat. Reklamaci můžete uplatnit např. e-mailem na tsmycka@seznam.cz nebo dopisem na adrese Kulhánková 854 Kladno-Kročehlavy 27201

9.8. Co uvést. Při uplatnění reklamace, prosíme, uveďte:

a) vaše kontaktní údaje;

b) popis vady Služby;

c) vámi požadovaný způsob vyřízení reklamace;

d) prokázání nákupu Služby (nejlépe přiložením faktury).

9.9. Kdy nelze Službu reklamovat. Zvlášť upozorňujeme, že Službu nemůžete reklamovat jenom proto, že nenaplnila vaše subjektivní očekávání, opravdu se musí jednat o vadu.

Jak a kdy reklamaci Služeb vyřídíme?

9.10. Elektronické potvrzení přijetí. Při uplatnění reklamace vám vydáme elektronické potvrzení, ve kterém uvedeme datum, kdy jste reklamaci uplatnili, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace požadujete a vaše kontaktní údaje, abychom vám mohli dát vědět o jejím vyřízení.

9.11. Vyřízení do 30 dnů. Reklamaci (včetně odstranění vady Služby) vyřídíme bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se s Vámi nedohodneme na lhůtě delší. O vyřízení reklamace vás budeme informovat. Kdybychom lhůtu nedodrželi, můžete odstoupit od Smlouvy anebo požadovat přiměřenou slevu z Ceny.

9.12. Elektronické potvrzení vyřízení. Po vyřízení reklamace vám vydáme elektronické potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy, a době jejího trvání, případně písemné potvrzení o zamítnutí reklamace.

9.13. Náhrada nákladů. Jako spotřebitel máte právo na náhradu účelně vynaložených nákladů reklamace, kdy tyto náklady jsou chápány jako nejnižší možné. O jejich proplacení musíte požádat nejpozději do jednoho měsíce od konce lhůty pro vytknutí vady, jinak vám je nemusíme přiznat.

10. Jak vyřešit spor mimosoudně?

10.1. ČOIka. Jako spotřebitel se můžete v případě jakéhokoliv problému obrátit na Českou obchodní inspekci (Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 44, 110 00 Praha 1, e-mail: adr@coi.cz, adr.coi.cz). Řešení se zahájí na váš návrh, a to v případě, kdyby se nepodařilo vyřešit spor přímo s námi. Návrh můžete podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy jste u nás uplatnili své právo poprvé.

10.2. ODR platforma. Zahájit mimosoudní řešení sporu jde i online prostřednictvím platformy ODR dostupné tady: https://ec.europa.eu/consumers/odr.

11. Co říci na závěr?

11.1. Oprávnění k podnikání. K podnikání jsme oprávněni na základě živnostenského oprávnění, živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Podléháme též dozoru České obchodní inspekce, co se týče dodržování zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů a v oblasti osobních údajů též dozoru Úřadu pro ochranu osobních údajů.

11.2. Čeština. Tyto Podmínky jsou v českém jazyce a v českém jazyce se uzavírá i Smlouva mezi námi.

11.3. Právní řád. Smlouva a Podmínky se řídí českým právem, zejména pak zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění. Pokud vztah založený Smlouvou (včetně Podmínek) obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak si sjednáváme, že takový vztah se řídí českým právem. Tím však samozřejmě nejsou dotčena vaše spotřebitelská práva vyplývající z obecně závazných právních předpisů. Všechno, co si odchylně ujednáme ve Smlouvě, má před Podmínkami přednost.

11.4. Změny Podmínek. Znění Podmínek můžeme kdykoli jednostranně měnit či doplňovat. Takovou změnou nebudou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění Podmínek, což znamená, že změna Podmínek nebude mít vliv na již uskutečněné nákupy. Nové znění Podmínek je účinné dnem jeho uveřejnění v rámci Webu. Pokud s novým zněním Podmínek nebudete souhlasit, můžete Smlouvu okamžitě vypovědět e-mailem, k tomu vám poskytneme přiměřenou lhůtu. Smlouva bude v takovém případě ukončena ke dni předcházejícímu datu účinnosti oznamované změny. Pokud nevyužijete své právo Smlouvu vypovědět, nové znění Podmínek bude považováno za odsouhlasené.

11.5. Neplatnost ustanovení. Je-li některé ustanovení Podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.

11.6. Autorská práva. Všechna práva k našemu Webu, zejména autorská práva k obsahu, včetně rozložení stránky, fotek, textů, filmů, grafik, ochranných známek, loga, naší knihy a dalšího obsahu a prvků, patří nám. Je zakázáno kopírovat, upravovat nebo jinak používat Web, jeho části či obsah na něm bez našeho souhlasu.

11.7. Zásahy do Webu. Neneseme odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do Webu nebo v důsledku jejího použití v rozporu s jejím určením. Při využívání Webu nesmíte používat postupy, které by mohly mít negativní vliv na její provoz a nesmíte ani vykonávat žádnou činnost, která by mohla nám či třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo další součásti tvořící Web a užívat Web nebo jeho části či software vybavení takovým způsobem, který by byl v rozporu s jeho určením nebo účelem.

11.8. Žádné kodexy chování. Nejsme ve vztahu k vám vázáni žádnými kodexy chování, ale snažíme se chovat vždycky tak, jak si přejeme, aby se ostatní chovali k nám (hezky).

11.9. Hlavně elektronicky. Potvrzení o uzavření Smlouvy vám zašleme e-mailem. Samotnou Smlouvu včetně těchto Podmínek archivujeme v elektronické podobě a není veřejně přístupná. Pokud ji potřebujete, napište nám a my vám ji rádi zašleme.

11.10. E-mail. Veškerou písemnou korespondenci si můžeme doručovat prostřednictvím e-mailu.

11.11. Vzorový formulář. Přílohu těchto Podmínek tvoří vzorový formulář pro odstoupení od Smlouvy.

Tyto Podmínky platí od 1.4.2025

Na Kladně dne 1.4.2025